6.2.11

am I blue?



Όποιος μπήκε σήμερα εδώ για πρώτη φορά... ok. 
Οι υπόλοιποι ξαφνιαστήκατε ε;
Λογικό, αφού δεν έμεινε τίποτα όρθιο!
Εγώ να δείτε πως ξαφνιάστηκα όταν κατά λάθος εξαφάνισα το κανονικό φόντο με τα εκρηκτικά εκείνα χρώματα...

Ας είναι καλά ο dipyadip, ο πιο επικριτικός από τους αναγνώστες αυτού του blog, που χθες τσίριζε πάνω απ’ το κεφάλι μου «δεν είναι δυνατόν ο άλλος να βγάζει τα μάτια του για να διαβάσει αυτά που γράφεις! Τα οποία και δεν έχουν τελειωμό, άλλο αυτό!».

Είχε, βλέπετε, προθυμοποιηθεί να μου προτείνει εναλλακτικά φόντα και layout. 
«Βάλε αυτό!», «κι αυτό είναι ωραίο, δες»...
Βάλ’ το ένα, βάλε τ’ άλλο, κάποια στιγμή αντί για «προεπισκόπηση» ένας απ’ τους δυο μας φαίνεται πάτησε «αποθήκευση»...

Έκανα βέβαια φιλότιμες προσπάθειες να επαναφέρω το blog στην πρότερη χρωματική του κατάσταση. Στάθηκε όμως αδύνατο. 
Δεν μπορούσα να θυμηθώ το κολπάκι που είχα κάνει τον Οκτώβριο, όταν το 'χα πρωτοφτιάξει. 
Και οι πειραματισμοί μου κατέληγαν σε παρόμοια αποτελέσματα, υποδεέστερα όμως του αρχικού.

Όσο περνούσε η ώρα και ο dipyadip επαναλάμβανε «έτσι όπως είναι το blog σου δε “διαβάζει”, καταλαβαίνεις;» εκνευριζόμουν περισσότερο και στο τέλος, τι να 'κανα; παραδέχτηκα πως μάλλον είχε έρθει η ώρα να αποχωριστώ το αγαπημένο μου φόντο.

Άλλωστε, ο dipyadip είχε δίκιο. Ήταν όμορφο όπως ήταν αλλά κουραστικό για αυτόν που ήθελε να διαβάσει. Όφειλα πράγματι να γίνω πιο πρακτική. Έτσι, έπαιξα κάμποσο στον υπολογιστή του και κατέληξα... στο απέραντο γαλάζιο που βλέπετε γύρω-γύρω.
Μ’ αρέσει το αποτέλεσμα, δε λέω.

Ομολογώ όμως, πως αυτή η αλλαγή δε μου ήταν καθόλου ευχάριστη.
Εγώ έχω ένα τεράστιο θέμα με τις αλλαγές. Δηλαδή με τους αποχωρισμούς (καθώς και με μια ατελείωτη σειρά άλλων πραγμάτων που καλύτερα ας αφήσουμε στην άκρη).

Είμαι δηλαδή ο τύπος που για χρόνια φοράει το αγαπημένο, παλιό του τζην, παραγγέλνει το ίδιο ακριβώς ποτό, γουστάρει τους ίδιους ανθρώπους και τα ίδια αντικείμενα. 
Γι’ αυτό και το τραγουδάκι που ακολουθεί είναι «κάπως».
«Το ’χάσαμε το κορμί, πατριώτη!» που ’λεγε κι ο κύριος στη διαφήμιση.

Ας είναι...

Αλλά, δε σας ρώτησα. 
Πως σας φαίνεται ρε παιδιά το καινούργιο look; 
Καλό ή μάπα;