3.1.13

είναι για καλό σκοπό...


τα τελευταία χρόνια πάντοτε έχω ένα ημερολόγιο τοίχου
όχι πως μου χρησιμεύει σε κάτι, 
εμένα η ζωή μου ορίζεται απ' την ηλεκτρονική ατζέντα μου 
απλώς μ' αρέσει να γυρνάω τα φύλλα κάθε πρωτομηνιά
και να απολαμβάνω μια ωραία εικόνα για έναν ολόκληρο μήνα
γι αυτό και στις προηγούμενες επιλογές μου 
ήταν ένα μ' έργα του Hopper, το Ελλάδα άνωθεν... τέτοια πράματα

παρ' όλα αυτά, πέρσι δεν είχα καθόλου, δεν ταίριαξε να αγοράσω
ταίριαξε όμως φέτος!
είναι το 17ο κατά σειρά ημερολόγιο των πυροσβεστών της Ν. Υόρκης
ήτοι δώδεκα ημίγυμνοι νέοι και καλογυμνασμένοι μαχητές της φωτιάς 

κόστος: 12,51 ευρώ 
συν μια μικρή υποχρέωση σ ’έναν φίλο που ζει στο Μανχάταν
αλλιώς, συν 39,20 ευρώ τα μεταφορικά, 51,71 ευρώ σύνολο
αν ενδιαφέρεστε, μπορείτε να το παραγγείλετε εδώ: 
 
το κόστος δε, του ημερολογίου με το δωδεκάθεο θα ενισχύσει το FDNY
όποιος λοιπόν έχει την ίδια αγωνία με μένα
 για την πυρασφάλεια της μητρόπολης του κόσμου
θα πρέπει να "χώσει" χρήμα

τι να γίνει; κι εδώ έχουμε ωραίους πυροσβέστες
αλλά το τρέχον moto της δικής μας πυροσβεστικής: 
"πατρίς, θρησκεία, οικογένεια"
φαίνεται δεν επιτρέπει στ' αγόρια να φωτογραφίζονται 
οπότε, αναγκαζόμαστε κι εμείς να φροντίζουμε αλλοδαπά σώματα
μέχρι νεοτέρας...