15.6.13

ένα παιδικό CD ευχάριστα διαφορετικό...



Μόλις κυκλοφόρησε το καινούργιο CD της Snatam Kaur. Περιέχει μόνο παιδικά τραγούδια, ηχογραφήσεις της δικής της φωνής, συνεργατών της αλλά και παιδιών από την κατασκήνωσή της, "Khalsa Youth Camp". Το νέο δισκάκι, προφανώς συμβαδίζει με τη φιλοσοφία της ξεχωριστής αυτής καλλιτέχνιδος, με τις βαθιές πνευματικές αναζητήσεις και τις αντίστοιχες ψυχικές επενδύσεις στα ουσιώδη νοήματα της ύπαρξης, όπως είναι η αγάπη, η ειρήνη, η αλληλεγγύη κτλ. 

Άκουσα επί τροχάδην όλα τα κομμάτια του δίσκου κι είναι όλα πολύ συμπαθητικά. Ξεχώρισα όμως το  «Id rather be me».  Τα λόγια του, στην πρώτη στροφή, λένε:

προτιμώ να είμαι εγώ
απ’ το να βλέπω τηλεόραση
νομίζω πως θα πάω
να σκαρφαλώσω σ’ ένα δέντρο
προτιμώ να είμαι ο εαυτός μου
προτιμώ να είμαι εγώ
και να ζω τη ζωή μου απλά

Διαφωνεί κανείς;