20.12.13

αυτό ισοδυναμεί με διάγνωση;


Δυο φιλενάδες μου, οργάνωσαν αυτές τις μέρες ένα συμπαθητικό διαδικτυακό παιχνιδάκι. Οι συμμετέχοντες αναλαμβάνουν από έναν καλλιτέχνη, ταιριαστό με την προσωπικότητά τους, για τον οποίο θα πρέπει να κάνουν κάτι, οτιδήποτε θέλουν. Έλαβα κι εγώ μέρος λοιπόν και ιδού ποιον μου διάλεξαν τα κορίτσια. Τον Κουβανό, Fabian Peña. Ο οποίος χρησιμοποιεί οργανικά στοιχεία για τις γκροτέσκο δημιουργίες του. 

Για παράδειγμα, το εικονιζόμενο έργο, που έχει τίτλο «η αδυναμία αποθήκευσης της ψυχής», είναι κατασκευασμένο από τεμαχισμένα φτερά κατσαρίδων, ημιδιαφανές χαρτί και light box. Όταν ρώτησα την Άρις, τη φίλη μου που μου τον φόρτωσε αυτόν εδώ: «ωραία, και τώρα τι να τον κάνω;», απάντησε: «δεν ξέρω, ό,τι θέλεις, βάλ’ τον στον φούρνο με πατάτες, πάντως έψαξα πολύ για να σου βρω κάποιον καλλιτέχνη που να σου ταιριάζει τόσο!». 

Νεκροκεφαλές και κατσαρίδες στον φούρνο όμως, τέτοιες άγιες μέρες; Οπότε κι εγώ τον έκανα ανάρτηση.  Επίσης, Άρις, να σου πω... μ' έχεις παρεξηγήσει ρε 'συ!